MENU

June 6, 2014

A thank you note & a flower bouquet

 I would like to thank everyone and each one of you who took the time to express their sympathy with words of encouragement and kindness, I'm deeply touched and grateful.
Thank you! 


I like to create fresh flower arrangements and place them here and there around the house, and then take pictures of them, naturally. Like mixing & matching colors is a constant learning process to me so is creating flower arrangements that flow with movement and ease, and I am particularly thrilled when I feel I did it right.



I wish you all a very nice weekend 

18 comments :

  1. Flores maravilhosas e tu estás bem? Beijos,chica e um lindo fds!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Como diz a minha mãe 'eu to indo...", momentos tristes, recordações, palavras não ditas... Tenho lido os escritos delas, alguns já conhecidos outros não, e isso me faz bem.

      Um grande abraço, e um ótimo final de semana.

      Delete
  2. Dear Regina such lovely photos of your roses. Have just seen your comment on my blog, wish I did live nearer but sadly quite a few hours away from where you will be. Have fun and be sure to share all your photos on your blog when you get back! Love and hugs Sharon x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Sharon. I will have fun, that's what this is about, right?

      Have a lovely weekend dear friend.

      Delete
  3. Flores lindas e eu espero que elas tragam um pouco de cor à sua vida. "Eu tô indo..." é a resposta certa. A estrada está à nossa frente e só os resta caminhar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minha querida Beatriz, flores lindas como essa realmente têm o poder de trazer momentos alegres à minha vida, assim como amigos como você, que mesmo de longe me dào carinho e me emocionam.
      Obrigada querida.

      Delete
  4. Oi, Regina!!
    Que arranjos lindos, e que combinação de cores maravilhosas!!!
    Realmente, dá pra mudar o astral da casa, olhar pra uma composição assim, tão delicada e ao mesmo tempo tão marcante, por causa da combinação de cores. Parabéns!!
    Até qualquer dia.
    Bjs.
    Maitê Rodrigues - www.ateliedamaite.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muito obrigada Maitê. Pra mim é importante viver em um ambiente que faça bem aos meus sentidos.

      Um grande abraço

      Delete
  5. Existem blogs que são tão cheios de sentimento e verdade. O seu é um deles. Poderia ficar horas por aqui divagando e sonhando. Parabéns! Beijos.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muito obrigada pelas palavras carinhosas Paula.

      Andei sumidinha, mas agora estou querendo voltar + assiduamente para o meu blog e para visitar aqueles especiais, assim como o seu.

      Delete
  6. Renkler uyumlu, fotoğraflar süper..Güliz...

    ReplyDelete
  7. What a fabulous bouquet! Lovely pictures too.

    Cheers,

    Rosa

    ReplyDelete
  8. Your flower arrangement are really beautiful. I think whatever color or kind of flower you will used it will still look perfect.

    ReplyDelete
  9. One of my close friends is getting flowers for his wife this month. They kind of look like these, too. His wife is going to love them, though, for sure. Thiago | http://bouquetbouquet.com.au/shop/index.php?main_page=index&cPath=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello Thiago, your friend's wife is lucky, but I'm luckier than her, I get flowers from my husband every week :)

      Delete